Werkwijze:

U kunt zowel telefonisch als per e-mail contact met me opnemen. Het eerste gesprek is vrijblijvend en telefonisch. We bespreken of ik iets voor u kan betekenen in uw situatie en of u mogelijk in aanmerking komt voor een vergoeding van de kosten.

Daarna maken we een afspraak voor een persoonlijk gesprek, de intake van ongeveer 1 uur, wat bij u thuis kan plaats vinden. We brengen uw situatie en wensen in beeld, iedere situatie is immers anders en heeft iets anders nodig. Daarbij kijken we wat voor u prioriteit heeft en welke regeltaken er nodig zijn. U blijft zelf bepalen wat er gebeurd, wat u zelf doet en wat ik voor u kan doen. Na het gesprek ontvangt u een samenvatting van de situatie en daarna maken we duidelijke afspraken.

We houden persoonlijk contact; telefonisch of per mail om de voortgang te bespreken en u op de hoogte te houden.

Iedere situatie is anders dus maatwerk is het uitgangspunt van mijn dienstverlening.

Kosten:

De kosten van een Mantelzorgmakelaar wordt in veel gevallen vergoed door de (aanvullende) zorgverzekering. Bij steeds meer verzekeringen en in de aanvullende verzekering zijn de kosten voor de mantelzorgmakelaar opgenomen. Informeer altijd bij uw zorgverzekeraar hoe u verzekert bent.

klik hier voor het vergoedingen overzicht 2021

Soms is een vergoeding mogelijk vanuit de vrije besteedbare ruimte in een Persoons Gebonden Budget, de gemeente of werkgever.

Bent u inwoner van de gemeente Bernheze dan kunnen de kosten door de gemeente vergoed worden. Klik op deze link voor meer informatie.

Indien bovengenoemde vergoeding voor u niet van toepassing is zal ik het gangbare uurtarief rekenen.

Op mijn diensten zijn de algemene voorwaarden van de branchevereniging en bijgaand privacy reglement van toepassing.